My high school career was undistinguished except for math and science. However, having barely been admitted to Rice University, I found that I enjoyed the courses and the elation of success and graduated with honors in physics. I did a senior thesis with C.F. Squire, building a regulator for a magnet for use in low-temperature physics.

Robert Woodrow Wilson

Bewertung: ★ ★ ★ ★ ★ 5,0 Sterne
Deutsche Übersetzung

Meine Karriere an der High School war bis auf Mathematik und Naturwissenschaften nicht eindeutig. Da ich kaum an der Rice University zugelassen wurde, fand ich, dass ich die Kurse und die Erfolge des Erfolgs genossen habe und mit Auszeichnung in Physik abschloss. Ich habe eine Abschlussarbeit bei C.F. Squire, Bau eines Reglers für einen Magneten für die Tieftemperaturphysik.


Ähnliche Zitate