My interest in Virtual Reality (VR) films began for me when I began a fellowship with MIT's Open Documentary Lab. It was a profound experience to be on MIT's campus one day a week and to enter a new world of storytelling where breaking convention and traditional methods were expected. This was deeply challenging and inspiring.

Raney Aronson-Rath

Bewertung: ★ ★ ★ ★ ★ 5,0 Sterne
Deutsche Übersetzung

Mein Interesse an Virtual Reality (VR) -Filmen begann für mich, als ich ein Stipendium beim Open Documentary Lab des MIT begann. Es war eine tiefgreifende Erfahrung, einen Tag in der Woche auf dem Campus des MIT zu sein und eine neue Welt des Geschichtenerzählens zu betreten, in der brechende Konventionen und traditionelle Methoden erwartet wurden. Dies war äußerst herausfordernd und inspirierend.