Since I'm a story-oriented critic, sometimes it's difficult to discuss issues without defining them. At the same time, I try not to give away anything that hasn't been given away in first half, in TV commercials, or that isn't obvious from the set-up of the movie. My editors are aware of this tendency of mine and read carefully for spoilers.

Stephen Hunter

Bewertung: ★ ★ ★ ★ ★ 5,0 Sterne
Deutsche Übersetzung

Da ich ein erzählerischer Kritiker bin, ist es manchmal schwierig, Probleme zu diskutieren, ohne sie zu definieren. Gleichzeitig versuche ich, nichts zu verschenken, was in der ersten Hälfte nicht weggegeben wurde, in Fernsehwerbung, oder das ist aus dem Aufbau des Films nicht ersichtlich. Meine Redakteure sind mir dieser Tendenz bewusst und lesen sorgfältig für Spoiler.


Ähnliche Zitate