I love being brown, so I love using Guerlain Terracotta Bronzing Powder. I use it everywhere: my forehead, my cheekbones, a little bit by my chin. It gives me a golden balance that I really like. I also use the Becca Shimmering Skin Perfector for my highlighter right underneath my eye. It's a pretty color - it's not too much and not too little.

Keke Palmer

Bewertung: ★ ★ ★ ★ ★ 5,0 Sterne
Deutsche Übersetzung

Ich liebe es, braun zu sein, also liebe ich es, Guerlain Terracotta Bronzing Powder zu verwenden. Ich benutze es überall: meine Stirn, meine Wangenknochen, ein bisschen am Kinn. Es gibt mir eine goldene Balance, die ich wirklich mag. Ich benutze den Becca Shimmering Skin Perfector auch für meinen Highlighter direkt unter meinem Auge. Es ist eine hübsche Farbe - es ist nicht zu viel und nicht zu wenig.


Ähnliche Zitate