One day, I went to buy something for my dad at the shops, and I heard a song by Nat King Cole called 'Stardust Melody.' It was like I went into a trance or something. I forgot all about my dad sending me to the shop. When I got home, I explained to him what happened. I thought I was going to get a whipping, but he understood.

Desmond Dekker

Bewertung: ★ ★ ★ ★ ★ 5,0 Sterne
Deutsche Übersetzung

Eines Tages ging ich in die Geschäfte, um etwas für meinen Vater zu kaufen, und ich hörte ein Lied von Nat King Cole mit dem Namen 'Stardust Melody'. Es war, als wäre ich in eine Trance gegangen oder so. Ich habe alles vergessen, als mein Vater mich in den Laden schickte. Als ich nach Hause kam, erklärte ich ihm, was passiert ist. Ich dachte, ich würde peitschen, aber er verstand.


Ähnliche Zitate