This career essentially chased me down while I was on the spoken-word scene in New York. I kept hearing that my delivery of my poetry - which was very personal and cathartic at the time- was very moving to folks. People thought that I was an actress because of my delivery, when I was just dropping into the work and really pouring out my soul.

Sonja Sohn

Bewertung: ★ ★ ★ ★ ★ 5,0 Sterne
Deutsche Übersetzung

Diese Karriere hat mich im Wesentlichen gejagt, als ich in der gesprochenen Szene in New York war. Ich hörte immer wieder, dass meine Überlieferung meiner Gedichte - die damals sehr persönlich und kathartisch waren - für die Menschen sehr bewegend war. Die Leute dachten, dass ich wegen meiner Lieferung eine Schauspielerin bin, als ich gerade in die Arbeit stürzte und meine Seele ausströmte.


Ähnliche Zitate