When I was young, I had an 'aha' moment in church. There was a thing called testimony service, and somebody would sing a song, and everyone else would join in, finding a note where they fit. During one of those, a light went on in my head. In that moment, I heard everything - Parliament, the Staple Singers, Curtis Mayfield, Prince - in there.

D'Angelo

Bewertung: ★ ★ ★ ★ ★ 5,0 Sterne
Deutsche Übersetzung

Als ich jung war, hatte ich einen Aha-Moment in der Kirche. Es gab eine Sache, die als Zeugnisdienst bezeichnet wurde, und jemand sang ein Lied, und alle anderen machten mit und fanden eine Notiz, an der sie Platz fanden. Während einer davon ging ein Licht in meinem Kopf an. In diesem Moment hörte ich alles - das Parlament, die Staple Singers, Curtis Mayfield, Prince - dort drinnen.


Ähnliche Zitate